Guilin, Kina: Kontrollerer Dragon’s Backbone Rice Terraces

Vi dukkede op i Guilin såvel som inspiceret i vores dejlige, store, rene rum på Backstreet Youth Hostel. Ideel Away Vi begyndte at tale med personalet om at organisere en tur ud til dragens rygradrasser, et syn uden for Guilin, der har gjort dette område berømt. Derfor havde ingen andre turister tilmeldt den tur, vi ønskede. Masser af mennesker overholder lederen i en guidet udflugt omkring terrasserne, hvor du bliver skyttet rundt til forskellige synspunkter af den normale megafon, der toterer kinesisk udflugtsguide. Vi forsøgte bare at få en tur derop, vandre med nogle landsbyer på terrasserne, inspicere udsigtspunkterne selv, såvel som derefter få en tur tilbage til Guilin. Heldigvis var det onsdag, såvel som onsdag er “Dumpling Night” på Backstreet Youth Hostel, så vi ville have rigelig tid til at chatte med andre backpackere såvel som at samle de 6 personer, der var nødvendige for at fylde turen.

lære nøjagtigt, hvordan man laver dumplings

Dumpling Making på vandrerhjemmet
Dumpling Night er en fremtrædende aktivitet på masser af Kinas fineste vandrerhjem såvel som pensionater. Dette er den allerførste gang, vi var heldige tilstrækkelige til at dukke op på Dumpling Night, såvel som vi hurtigt forstod, hvorfor rullende dej, fyldningsruller samt chowing ned, endte med at være en så fremtrædende idé. Vi kunne godt lide det. Det gav alle på vandrerhjemmet en mulighed for at linke såvel som at skifte rejsehistorier, det gav os ligeledes alle en mulighed for at tale med det kinesiske personale på vandrerhjemmet, som alle syntes at kunne lide Dumpling Night så meget som vi gjorde. Vi er nødt til at have lavet omkring 200 dumplings såvel som efter at personalet dampede dem op, spiste os alle sammen omkring et enormt bord såvel som organiserede vores tur til den næste dag. Vi endte med at få en ganske stor gruppe sammen, så godt vi tog en beslutning om at forlade næste morgen kl. 8.

os nyder det færdige produkt med alle
Vi vågnede op til spidsen af ​​regndråber på tin-tagene udenfor. Vi kiggede udenfor for at se en tåget, tyk tåge omsluttet byen, men vi alle fortalte os selv, at det ville forsvinde, da vi kom højere ind i bjergene såvel som bedre for risterrasserne. Alle af os stablede ind i den lille varevogn, 2 canadiere (USA), 2 amerikanere, 2 italienere, 2 slovensere, 1 østrigsk samt 1 kinesisk fyr, Phoenix, der tog en beslutning om at tage det på sig selv at være vores udflugtsguide, Selvom vi organiserede denne rejse for at forhindre udflugtsguider. Under alle omstændigheder, da vi dukkede op øverst, hældte regnen ned, såvel som vores muligheder for endda at se en plaster af ris så dybt ud. Jeg forstår, at det ser ud til, at vi har haft en hel del dårlig vejrforhold for nylig, såvel som vi har, men i vores helds forsvar ser dragonens rygrad en stor regn årligt, så vores ankomst var ikke rigtig dårligt timet . På trods af en tåge, der forhindrede os i at se 10 meter foran os, gik vi af i Pigan Village. Vejen til Daxai var lukket på grund af landglas, så vi ikke var i stand til at gå til det mest populære synspunkt, men vi fik at vide, at Pigan var lige så god, selvom du som du kan se på dette foto, var synspunkterne mindre end Fremragende på tidspunktet for vores ankomst.

Haha, fremragende baggrund!
Phoenix tog straks kontrol, ængstelig over, at hvis folk ikke rejser i pakker, kan nogen forvildes såvel som at blive såret. Kineserne kan bare ikke forstå en verden, hvor folk rejser uafhængigt. Han førte os lige så meget som det øverste synspunkt, hvor vi blev belønnet med meget mere tæt tåge. Lidt deflateret sad vi alle på caféen såvel som glædede sig over en morgenmad, som vi havde pakket til vores vandretur, som tydeligvis ikke ville forekomme i dag. Regnen hældte ned i et par timer, men hver gang tågen ville tåge noget så godt, som vi måske kunne se ca. 10 kvadratmeter ris, så vi alle skyndte sig for at få et kig så godt som et dårligt billede før Vender tilbage til den tørre café. Dragonens rygradderrasser ligner meget de terrasser, vi blev indikeret til at se i Banaue, Filippinerne. Store feats af menneskelig teknik, der blev skåret ud af bjergsider utallige år tilbage såvel som anvendt til samlingen af ​​Kinas en masse værdifulde korn, ris. Vi har set masser af fotos af dette område så godt som vi var meget ekstatiske over for at se dem med vores egne øjne, især efter at have savnet Banaue på grund af vejret.

Dette var beregnet til at være et af de allerbedste synspunkter! Helt dækket af tåge i begyndelsen af ​​vandreturen

Denne opfattelse bliver meget bedre nu

Terrasserne begynder at visedem selv
Nå, tålmodighed betalte sig, vi hang ud øverst i cirka 3 timer, da tåge guderne til sidst bifalder vores vedholdenhed såvel som skilte tågen for at sikre, at vi kunne se, hvilken utrolig opfattelse vi havde savnet. Disse terrasser øges så meget som 1000 m såvel som er virkelig forbløffende. Blændende refleksion skinnede af det rolige glas, der samlede sig i deres skeformede design. Et syn værd at vente på. Mens tågen løftede alle tog, da masser af billeder, da deres lukkerhastighed ville gøre det muligt for dem, var ængstelig for, at den blændende tåge ville vende tilbage. Efter at vi alle var tilfredse med, at vi havde de billeder, vi havde rejst lige her for, stablede vi tilbage i bussen såvel som gik ud til middag. Vores selvudnævnte guide, Phoenix, bjeffede vores madordrer aggressivt til personalet på restauranten, såvel som snart havde vi et bord fuld af velsmagende kinesisk mad eller “mad”, som det forstås i Kina. Alle os udvekslede rejsehistorier såvel som Phoenix lærte os lidt om kinesisk kultur. Alt i alt var det stort, da vejrforholdet var dårlig, var virksomheden fremragende, såvel som da solen kom ud, var synspunkterne sensationelle. Dragonens rygradderrasser levede absolut lige så meget som hype såvel som skal være på alles Kina -rejseplan.

En bedste udsigt over risterrasserne

Ris terrasser, der snakede ned i dalen

Fantastiske risterrasser

os på et af udkigspunkterne

Denne katte ville ikke forlade sin udgivelse ved siden af ​​snegle såvel som æg, der koges

landsby hjem

Lokal landsby dame laver noget vævning

Village Lady Cooking Standard ris indpakket i blade

Templer tændte om natten på søen i Guilin

Frisk hot chilis bliver hugget op
Kan du lide dette indlæg? Pin det!

Ansvarsfraskrivelse: Geder på vejen er en Amazon -partner såvel som ligeledes et tilknyttet selskab for nogle andre detailhandlere. Dette indikerer, at vi foretager provisioner, hvis du klikker på links på vores blog samt køb fra disse detailhandlere.