KOH PHANGAN, Thailand – Oplevet Full Moon Party

i min sidste blog skrev jeg om fuldmånefesten, som vi skulle deltage i; Hvad jeg troede, vi ville støde på, hvad jeg troede, vi ville forvente (hovedsageligt, at vi ville hader det). Jeg tager ikke tilbage alle de negative ting, jeg sagde om det; Ja, der var stadig den forfærdelige rave/trance -musik; Ja, mange mennesker lavede stoffer; Ja, mange mennesker var stadig indtil den følgende nat; Ja, der var mange yngre mennesker der. Men det [viste sig at være] en af ​​de bedste ting at gøre i Koh Phangan!

Vi fandt dog musik, vi kunne lide, vi havde en narkotikafat ved at holde os til Red Bulls, Bacardi og Juice, gik i seng, før solen kom op og fandt nogle seje mennesker til hangout med. Det [viste sig faktisk at være] en af ​​de bedste fester, vi har været på, og er en af ​​de sejeste ting at gøre i Thailand.

Stranden var foret med barer, som alle spildte ud på sandet og spillede forskellige slags musik. Der var massive højttalere oprettet på stranden, og folk var overalt – denne fest havde omkring 20.000. Vi fandt en bar (kaktus), der spillede temmelig god musik, så vi hangout uden for den ene for natten, hvorved du forlod gaderne hver gang imellem for at fylde vores sandslotspand, eller for at få noget øl fra 7- 11.

[Widget ID = ”ShortCodes -ultimate-5 ″]
Sorte lys var overalt, så alle de partifolk havde glødende hatte, glødestokke og dækkede deres kroppe med sort lys kropsmaling. Vi deltog også i dette. Nick var iført en kuglehætte lavet af glødestokke, komplet med matchende massive, sjove, glødestok solbriller (bare fælge selvfølgelig) og fik sin krop malet med et canadisk flag, Goatsontheroad skrevet på tværs af ryggen og vores datoer for at rejse op hans arm.

Jeg var iført en tank top, så Nick malede et massivt canadisk flag over toppen af ​​mit bryst, jeg havde mine arme malet på med rejse ting og var iført en fedora hat, der tidligere var malet på med den samme glødende maling – generelt bare design og design og Det sagde Full Moon Party (det var kun den næste dag, da jeg sober op, at jeg indså, at det sagde “2011” i stedet for 2012!).

fuldmåne..Det bliver en god aften

Festen var en eksplosion. Alle repræsenterede deres lande højt og stolte. Canadierne var ude i fuld styrke. Nogen havde udtænkt et flag ved hjælp af en massiv bambuspind som personalet og havde et canadisk flag i slutningen af ​​det, vi mødte så masser af landsmænd den aften, alt sammen med det samme kropsmalingsflag eller “canadisk ‘eh?” skrevet over dem.

Svenskerne repræsenterede også temmelig hårdt, de kom alle med at tønde ned ad sidegaderne til festen, der sang på deres sprog, deres blå og gule flag viste over hele deres kroppe. Brasilianerne hængede op over gaderne, arme rundt om hinanden, sprang op og ned og sang på portugisisk … komplet med fodboldtrøjer malet på deres kister og ryg, typisk!

☞ Se også:

Bedste ting at gøre i Bangkok – vores top 13!

Ting at gøre i Chiang Mai – Gå ikke glip af disse 17 ting

Backpacking Thailand – den største rejseguide

Steder at besøge i Thailand – vores top 15 valg

Ting at gøre i Thailand – det er de top 25!

Israelerne, der typisk dominerer øen, dukkede alle op og antallet af alle der. Mennesker fra forskellige lande og racer beundrede alle andre kunstværker, spøg, dansede og griner sammen, det var fantastisk.

Vi endte med at gå hjem omkring kl. 05.00 om det tidspunkt, hvor jeg indså, at det kamera, jeg havde båret hele natten, var Mia. Jeg blev sløret. Alle billederne fra den aften var der, nogle kriminelle, nogle ikke. Alle minder, bevis og gode tider er væk, sandsynligvis begravet i sandet eller vasket ud til havet.

Måske er det til det bedste. Som min kloge far sagde ”måske hvad der sker i Thailand skal blive i Thailand”. Så du bliver alle nødt til at bruge dine fantasi til at forestille dig dette episke parti. Det var en til bøgerne.

Vi vågnede op næste morgen, kropsmaling, der var kakeret til vores hud, sand overalt i os, rullede rundt og gik for at se blodbadet fra natten før. Stranden var fyldt med ølflasker, strå, veltet sandslotspande, t-shirts og så masser af flip-flops. Vi var udmattede og hungover, så dagen blev brugt generelt på stranden og gik efter den ulige svømmetur. Vi tog en motorcykel til politistationen for at se, om vores cam var blevet vendt ind uden held.

Intet som en vandmelon ryster for at helbrede en tømmermænd

Vi var oppe morgenen efter kl. 05.00 for at rejse fra Koh Phangan til Kuala Lumpur i Malaysia. Vi pakket vores tasker og sagde farvel til vores hytte, et sted, der havde været vores hjem i næsten en måned.Det skulle være en meget lang rejsedag.

Kan lide det? Pin det! ?

Ansvarsfraskrivelse: Geder på vejen er en Amazon -associeret og også et tilknyttet selskab for nogle andre detailhandlere. Dette indikerer, at vi tjener provisioner, hvis du klikker på links på vores blog og køber fra disse detailhandlere.